Els restaurants s'adapten

A través de la crisi de la COVID-19, molts restaurants han optat per adaptar-se a la nova situació i han optat per la distribució d'aliments ONLINE com la pàgina Uber, ja que l'establiment la seva funció principal era el menjar

 Descarregar Pdf

Els restaurants fa dos mesos que no poder obrir, i ara tenen un 30% d'aforament a la terrassa sense poder passar a l'interior. La detenció del virus és molt important, per aquest motiu molts restaurants que abans no estaven en l'aplicació d'Uber han optat per incorporar-se per adaptar-se a la  nova realitat.

Hem parlat amb l'Adrià Soria cuiner del Restaurant las Vegas, que han optat per aquesta nova distribució.

 

Perquè vàreu decidir incorporar-vos a Uber durant la pandèmia?

Perquè des del principi de les crisis ens vam adonar que podíem continuar amb el  negoci aprofitant les facilitats que ens dóna Uber a la ciutat de Lleida, una forma de fer arribar el menjar, a través de repartidors, conductors que ofereix Uber, nosaltres podem seguir treballant amb les mesures corresponents i oferir el nostre producte de qualitat. Vam començar aquesta iniciativa abans que poguéssim obrir les terrasses, estem molt contents amb el funcionament, perquè hem pogut seguir treballant amb les mesures de seguretat corresponent, i Uber facilitat molta la feina, ja que ells són els encarregats de proporcionar els repartidors i que arribi el menjar fins a la llar.

 

4.1
Restaurant Las Vegas, Lleida. Font: Obtinguda de la font

Creus que Uber està preparat per repartir durant la pandèmia?

Uber està prenent mesures per davant de la COVID-19, estan molt compromesos amb la seguretat i la ciutadania com nosaltres, saben la crisi que estem passant i ajuden amb els preus en les entregues d'algunes zones. També al ser una empresa gran, estan ajudant a les persones amb risc portant menjar, als sanitaris, subministres d'aliments als serveis d'emergència. Aquesta iniciativa que prenen ens va agradar molt perquè cadascú pot ficar el seu granet de sorra per ajudar durant aquestes crisis a les persones que ho necessiten més.

 Perquè Uber i no una altra pàgina de repartir menjar?

Perquè Uber és una pàgina que arriba a molta gent, fàcil de recordar, té fàcil funcionament i pots veure fàcilment tots els restaurants que tens disponible per la zona, els horaris, i la relació entre qualitat preu és molt bona.

 Perquè no vas unir-te a Uber abans de la pandèmia?

És un local de menjar ràpid, cada dia teníem el bar ple, no fèiem esperar molt a la gent, ja que és de menjar ràpid i estàvem força contents amb la clientela que venia cada dia. No trobàvem la necessitat d'ampliar el nostre públic, però a causa de la pandèmia el nostre públic s'ha reduït molt, ja que només ens deixen obrir les terrasses amb un 30% d'aforament a la terrassa, i nosaltres a fora ja teníem poques taules, per poder complir amb la nova normativa i abastar als mateixos clients va ser la millor opció unir-se a Uber per poder seguir repartint menjar i a més persones.

Recomanaries a Uber a altres restaurants?

Si, estic molt satisfet amb la feina que fan, els clients estant contents perquè poden seguir gaudint dels nostres productes a casa. No tots els restaurants tenen l'opció de poder-se afegir a Uber, a causa de la zona perquè no hi ha repartidors, però els restaurants que puguin és una nova forma de portar felicitat i menjar a la gent. Esperem retornar a la normalitat perquè puguem seguir oferint en el nostre local i a través de la pàgina.

Com esteu afrontant la crisi de la COVID-19?

És una situació molt difícil que mai abans havíem tingut, però el que és important és la seguretat ciutadana, que parem aquest virus i poder seguir endavant amb la màxima normalitat que puguem. Esperar a poder seguir passant de fases, anar ampliant l'aforament del local i tornar a estar al 100%, ja que hem estat dos mesos tancats, tots els nostres treballadors han estat amb ERTE, i ara cada cop es va reincorporant més gent, i esperem poder tornar a estar tota la plantilla completa.

Recomanaries a Uber a altres restaurants?

Si, estic molt satisfet amb la feina que fan, els clients estant contents perquè poden seguir gaudint dels nostres productes a casa. No tots els restaurants tenen l'opció de poder-se afegir a Uber, a causa de la zona perquè no hi ha repartidors, però els restaurants que puguin és una nova forma de portar felicitat i menjar a la gent. Esperem retornar a la normalitat perquè puguem seguir oferint en el nostre local i a través de la pàgina.

 Com esteu afrontant la crisi de la COVID-19?

És una situació molt difícil que mai abans havíem tingut, però el que és important és la seguretat ciutadana, que parem aquest virus i poder seguir endavant amb la màxima normalitat que puguem. Esperar a poder seguir passant de fases, anar ampliant l'aforament del local i tornar a estar al 100%, ja que hem estat dos mesos tancats, tots els nostres treballadors han estat amb ERTE, i ara cada cop es va reincorporant més gent, i esperem poder tornar a estar tota la plantilla completa.

31 de maig de 2020

ANA BELÉN NARANJO / LLEIDA

   Darrera modificació: